ای عاشقان ای عاشقان پیمانه را گم کرده ام..........در کنج ویران مانده ام . خمخانه را گم کرده ام ......حضرت مولانا
ای عاشقان ای عاشقان پیمانه را گم کرده ام..........در کنج ویران مانده ام . خمخانه را گم کرده ام ......حضرت مولانا

ای عاشقان ای عاشقان پیمانه را گم کرده ام..........در کنج ویران مانده ام . خمخانه را گم کرده ام ......حضرت مولانا

ایا واقعا قذافی؟؟؟ یا مثل صدام بدله؟؟

به گزارش سرویس بین الملل برنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، اخبار ضد و نقیضی در مورد سرنوشت قذافی پس از تسخیر پایتخت لیبی توسط مخالفان وی منتشر می شود.

بر اساس این گزارش، با وجود این که برخی اعلام کرده اند وی همچنان در مجتمع دارالعزیزیه است، گزارش هایی در مورد خروج او از کشور و عزیمتش به الجزایر و یا خروج از طرابلس و سکونت در یکی از شهرهای لیبی منتشر شده است.

این در شرایطی است که خبرگزاری فرانسه در خبری به نقل از سخنگوی شورای ملی انتقالی در لیبی از احتمال کشته شدن معمر قذافی خبر داده است.

گفتنی است با توجه به این که در چند روز اخیر سخنرانی رسانه ای از قذافی منتشر نشده است، این احتمال وجود دارد که وی کشته شده باشد.
 آپلود سنتر

 آپلود سنتر  

وخامت حال محبوبترین گزارشگر ورزشی

  

عکس : وخامت حال محبوبترین گزارشگر ورزشی
ایشان دیشب زمین خورده و به سرش ضربه وارد شده. نتیجه اسکن مغزی نشان از دو لکه خون در سر ایشان دارد. صبح که به دیدنش رفتم دیدم متاسفانه قدرت تکلمش را از دست داده و کسی را هم نمی شناسد. پزشکان می گویند باید عمل شود و لخته ها خارج شوند اما مشکل شرایط جسمی و سنش است.

بهرام افشارزاده از وخامت حال، استاد عطاالله بهمنش خبر می دهد.

دبیر کمیته ملی المپیک در گفت و گو با خبرآنلاین درباره آخرین شرایط جسمی استاد عطا بهمنش مفسر و گزارشگر پیشکسوت ورزش ایران گفت:«صبح به عیادتش رفتم. همسرش تماس گرفت و گفت حال آقای بهمنش خوب نیست. مشکل این بود که ایشان دیشب زمین خورده و به سرش ضربه وارد شده. نتیجه اسکن مغزی نشان از دو لکه خون در سر ایشان دارد. صبح که به دیدنش رفتم دیدم متاسفانه قدرت تکلمش را از دست داده و کسی را هم نمی شناسد. پزشکان می گویند باید عمل شود و لخته ها خارج شوند اما مشکل شرایط جسمی و سنش است.»

افشارزاده ادامه داد:« الان که با اعضای خانواده اش حرف می زدم ، پذیرفتند که او خیلی زود عمل شود و همه ما منتظر نتیجه کمیسیون پزشکی هستیم که امروز ظهر درباره اش برگزار می شود تا پزشکان ببینند امکان عمل استاد وجود دارد یا نه.»

دبیر کمیته المپیک که از دوستان قدیمی بهمنش محسوب می شود در ادامه گفت:« واقعا عطا بهمنش یکی از استثناهای فوتبال ماست. او وقتی فوتبال گزارش می کرد ، انگار در استادیوم داشتی بازی را می دیدی یا اصلا انگار خودت داشتی در زمین بازی می کردی . فارغ از صدای گیرایش در گزارش فوتبال ، کشتی و دوومیدانی ، سابقه ورزشی اوست. عطا بی شک تاریخ ناطق ورزش ما بود که در این چند سال اخیر به فراموشی سپردیمش و حالا باید افسوس بخوریم. حیف است که قدر چنین بزرگانی را نمی دانیم و بعد ماتم می یگریم که چرا از دست شان دادیم و رفته اند زیر خاک سرد. البته باید همه دعا کنیم تا عمل جراحی انشاالله شرایط استاد را بهبود بدهد ولی حیف بود که در این مدت فراموشش کرده بودیم.»

۲۱ ماه رمضان تسلیت باد

 شهادت مولاعلی پدر یتیمان و بی خانمانان   

 

پناه فقیران بر همگان تسلیت باد

 

 

 

 

حضرت علی(ع) نماد عدالت و مظهر شجاعت برای همیشه تاریخ است، آن بزرگوار از چنان ویژگیهای خاصی برخوردار است که بسیاری را به اظهارنظر و بیان خصایل امام و ستایش ایشان واداشته است.

حضرت علی(ع) 13 رجب 1427 هجری قمری چشم به جهان گشود ، این بزرگ مرد در فتوت، مردانگی و جوانمردی، حق و عدالت سرآمد روزگار خود و حتی تاریخ بوده است .

پدرش ابوطالب فرزند عبدالمطلب فرزند هاشم بن عبد مناف و مادر او فاطمه دختر اسد فرزند هاشم بن عبد مناف است.

مرتضی از القاب حضرت علی است و به این معناست که رفتار و کردار آن حضرت، مورد پسند خدا و رسول خداست. از دیگر لقبهای آن حضرت اسدالله (شیرخدا)، حیدر (شیر بیشه ایمان) و کاشف الکَرب (برطرف کننده غم) هستند.

امام على علیه السلام در تمام دوران عمر پر برکتش، بر جمیع علوم و فنون ظاهرى و باطنى آشنا و مسلط بود. معجزات و کرامات بى شمارى از آن امام مظلوم، "چه در زمان حیات و چه پس از آن" واقع و صادر گردید، که اکثر دانشمندان شیعه و سنى و بلکه دانشمندان دیگر مذاهب در کتاب‌هاى مختلف خود ذکر کرده‌اند.

حضرت در سال چهلّم هجرى [مطابق با یازدهم بهمن ماه، سال 39 شمسى]، صبح جمعه، نوزدهم ماه رمضان، در محراب عبادتِ مسجد کوفه که یکى از چهار مسجد معروف و عظیم القدر است توسّط عبدالرّحمن بن ملجم مرادى؛ و ترغیب زنى به نام قطّامه، به وسیله شمشیر زهراگین ترور شد؛ و شب 21 همان ماه به فیض عُظْماى شهادت نایل گردید.

و پیکر مطهّر و مقدس آن حضرت در نجف اشرف، کنار حضرت آدم و نوح علیهم السلام دفن گردید؛ و قبر آن حضرت توسط حضرت نوح علیه السلام تهیه و آماده شده بود.


 



















حکمت های نهج البلاغه

منتخب سخنان امام علی (ع)راه خوب زیستن و درود خدا بر او، فرمود: مرگ بهتر از تن به ذلت دادن و به اندک ساختن بهتر از دست نیاز به سوی مردم داشتن است. اگر به انسان نشسته در جای خویش چیزی ندهند. با حرکت و تلاش نیز نخواهد داد، روزگار دو روز است، روزی به سود تو، و روزی به زیان تو است، پس آنگاه که به سود تو است به خوش گذرانی و سرکشی روی نیاور، و آنگاه که به زیان تو است شکیبا باش. (حکمت 396) حقوق متقابل پدر و فرزند و درود خدا بر او، فرمود: همانا فرزند را به پدر، و پدر را به فرزند حقی است: حق فرزند در پدراین است که فرزند در همه چیز جز نافرمانی خدا، از پدر اطاعت کند، و حق پدربر فرزندآن که نام نیکو بر فرزند نهد،‌ خوب تربیتش کند، و او را قرآن بیاموزد. (حکمت 399) شناخت واقعیت ها و خرافات و درود خدا بر او، فرمود: چشم زخم حقیقت دارد، استفاده از نیروهای مرموز طبیعت حقیقت دارد، سحر و جادو وجود دارد، و فال نیک راست است؛ و رویداد بد را بدشگون دانستن، درست نیست، بوی خوش، درمان و نشاط آور، عسل درمان کننده و نشاط آور، سواری بهبودی آور، و نگاه به سبزه زار، درمان کننده و نشاط آور است. (حکمت 400) ارزش عقل و درود خدا بر او، فرمود: خدا عقل را به انسانی نداد جز آن که روزی او را با کمک عقل نجات بخشید. (حکمت 407) سر انجام حق ستیزی و درود خدا بر او، فرمود: هر کس با حق در افتاد نابود شد. (حکمت 408) هماهنگی قلب و چشم و درود خدا بر او، فرمود: قلب، کتاب چشم است. (آنچه چشم بنگرد در قلب نشیند.) (حکمت 409) ارزش پرهیزکاری و درود خدا بر او، فرمود: تقوا در رأس همة ارزش های اخلاقی است. (حکمت 410) احترام به استاد و درود خدا بر او، فرمود: با آن کس که تو را سخن آموخت به درشتی سخن مگو، و با کسی که راه نیکو سخن گفتن به تو آموخت، لاف بلاغت مزن. (حکمت 411)

ادامه مطلب ...

کلام مولا علی(ع)


*پروردگار از نادا نیمان نگرفت که دانا شوند ؛ مگر پس از اینکه از دانایان پیمان گرفت که به نادانان ؛ دانش بیاموزند.
*
چه بسیار باشند کسانی که به دلیل گفتار نیک مردم ؛ در فتنه و فساد افتند
.

*
هنگامی که درباره دیگری سخن میگویی ؛ از خداوند بترس
.

*
محال است که پروردگار در شکر را به دل کسی بگشاید ؛ و در وفور نعمت را به رویش ببندد ؛ و غیر ممکن است که خداوند در توبه را بگشاید ؛ و در آمرزش را فرو بندد
.

*
ارزش بهره مندی از دنیا در اندک بودن آن است
.

*
آنکس که میان خود و پروردگارش ؛ ایمان خویش را پاک گرداند ؛ خداوند مهربان ؛ میان او و کار مردم ؛ سازش و سامان ایجاد می فرماید
.

*
ساکنان دنیا به کاروانیانی مانند هستند که در نیمه راه ؛ برای رفع خستگی نشسته و کاروان سالار بانگ زند که : کوچ کنید و منشینید که مهلت گذشته است
.

*
دل ؛ دفتر دیده است
.

*
از دنیا ؛ آنچه به سوی تو می آید بگیر و از هرچه از تو دور می شود ؛ روی بگردان
.*از کار خویش غافل مباش ؛ که کسی لحظه ای از تو غافل نیست

ضربت خوردن مولا علی(ع)

ضربت خوردن مولا علی ابن ابی طالب را به تمامی ایرانیان وشیعیان تسلیت عرض 

  

 

مینمایم امید وارم که در این شبهای قدربه حاجت خود برسید 

 

انشالله

http://hot-sms.persiangig.com/image/%D8%B4%D8%A8%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%82%D8%AF%D8%B1/%D9%82%D8%AF%D8%B1.jpg

http://img.tebyan.net/big/1387/06/228203221922221522714222241224302338351210.jpg