ای عاشقان ای عاشقان پیمانه را گم کرده ام..........در کنج ویران مانده ام . خمخانه را گم کرده ام ......حضرت مولانا
ای عاشقان ای عاشقان پیمانه را گم کرده ام..........در کنج ویران مانده ام . خمخانه را گم کرده ام ......حضرت مولانا

ای عاشقان ای عاشقان پیمانه را گم کرده ام..........در کنج ویران مانده ام . خمخانه را گم کرده ام ......حضرت مولانا

خدایا چه وقت خبر خوشی از این خودرو میشنویم؟؟؟؟؟

 
کنترل قیمت خودرو با تحقق تعهدات حمایتی دولت از خودروسازان
سه شنبه، 13 خرداد 1393
ساعت: 09:02
Tuesday, June 03, 2014
کد خبر: 259187

به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : افزایش تولید خودرو ، مانع از ادامه ضرردهی خودروسازان و  موجب افزایش سوددهی در این صنعت خواهد شد.

علی اکبر ناصری در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : دولت برای جلوگیری از افزایش قیمت خودرو باید حمایت بانکی و تسهیلاتی بیشتری را از خودروسازان داشته باشد تا شرکتها با افزایش تولید و کاهش هزینه های سربار بیش از این متضرر نشوند.

وی همچنین به جلسات کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص قیمت خودرو پرداخت و گفت : در جلسه ای که در کمیسیون صنایع و معادن و با حضور وزیر صنعت و معدن و برخی مدیران شرکتهای خودروساز صورت گرفت مقرر گردید تا سمت و سوی حرکت خودروسازان در حوزه قیمت در جهت سیاست های دولت باشد.

وی افزود : بر اساس تصمیمات و  سیاست های اخیر خودرویی دولت ، خودروسازان باید در جهت عدم افزایش قیمت ها حرکت نمایند .

وی با اشاره به لزوم حمایت از خودروسازان در راستای سیاست های اخیر دولت ، تاکید کرد : اختصاص ارز مبادله ای به خودروسازان و برخی حمایت های تسهیلاتی دولت که پیش از این مطرح شده چنانچه محقق شود امکان عدم افزایش و کنترل قیمت ها از سوی خودروسازان وجود خواهد داشت.

نماینده  بابل در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزایش تیراژ تولید را در کنترل قیمت خودرو موثر دانست و گفت : با برنامه ریزی که در سال جاری شرکتهای خودروساز در راستای افزایش تولید در پیش گرفتند و حمایت تسهیلاتی که دولت در این جریان اعلام نموده قطعا می توان قیمت خودرو را تا حدودی کنترل نمود و مانع از افزایش آن گردید.

ناصری افزود : البته در ماههای گذشته افزایش قیمتی در تولیدات شرکتهای خودروساز صورت گرفت اما افزایش بیش از قیمت های کنونی هر چند به جهت تورم موجود منطقی است اما به دلیل فشار زیادی که به مشتریان وارد خواهد کرد باید نسبت به کنترل و عدم افزایش آن تلاش شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد