ای عاشقان ای عاشقان پیمانه را گم کرده ام..........در کنج ویران مانده ام . خمخانه را گم کرده ام ......حضرت مولانا
ای عاشقان ای عاشقان پیمانه را گم کرده ام..........در کنج ویران مانده ام . خمخانه را گم کرده ام ......حضرت مولانا

ای عاشقان ای عاشقان پیمانه را گم کرده ام..........در کنج ویران مانده ام . خمخانه را گم کرده ام ......حضرت مولانا

من کپی میکنم شما بخونید بی خیال همه چی؟

نصب سامانه سیستم هوشمند بر روی وسایل نقلیه

یکشنبه، 19 مرداد 1393
ساعت: 11:08
Sunday, August 10, 2014
کد خبر: 266880

 به گزارش خبر خودرو ، عضو شورای شهر تهران در راستای نصب سامانه سیستم هوشمند بر بروی وسایل نقلیه گفت : نصب سامانه سیستم هوشمند در مرحله نخست بر روی تاکسی های تلفنی اعمال خواهد شد .

انصاری در گفتگو با خبرنگارخبرخودرو افزود :طبق پیش بینی معاونت حمل ونقل شهرداری تهران نصب سامانه سیستم هوشمند ابتدا بر روی تاکسی های تلفنی و سپس برای کل شبکه حمل ونقل برقرار خواهد شد .

وی اظهار داشت : بسترهای لازم برای اجرایی شدن این طرح فراهم شده است .مطالعات آن شروع شده اما هنوز به مرحله اجرایی نرسیده است ، این طرح قطعا با موفقیت اجرا خواهد شد .

وی ارگان های مسول در راه اندازی و اجرای طرح نصب سامانه سیستم هوشمند بر روی وسایل نقلیه را سازمان تاکسیرانی و سازمان شهرداری عنوان کرد ، ضمن آن که همکاری شبکه بانکی کشور و شرکت زیرساخت های مخابراتی و وزارت ارتباطات نیز باید وجود داشته باشد .

وی تصریح کرد : با اجرای این طرح  نظارت مستقیم  بر فعالیت های ارگان تاکسیرانی وجود دارد ، ضمن آن که دسترسی به شبکه تاکسیرانی آسان خواهد شد .

 انصاری درباره اجرایی نشدن این طرح تا این لحظه گفت : سرعت اینترنت در کشور بسیار پایین است و بخشی از خدمات داخل شبکه با توجه به سرعت پایین اینترنت دچار چالش است در حالی که در بسیاری از کشورها این طرح قابل اجرا و دسترسی است .

در پایان این گفتگو انصاری ضمن اشاره به استقبال دولت از این طرح افزود :  دولت از اجرای این طرح استقبال کرده است .مهم آن است که بتوان بسترسازی لازم در شبکه برای اجرای پهنای باند انجام شود  و مردم و دستگاه های هدایت و اجرایی بتوانند از تجهیزات مورد نظر استفاده بهتر را داشته باشند .

 

همچنین یکی دیگر از اعضای شورای شهر تهران در همین راستا اظهار داشت : طرح نصب  سامانه  سیستم هوشمند در دستور کار قرار گرفته است اما در حال حاضر اجرایی نشده است .

دنیا مالی در ادامه در راستای شروع عملیاتی شدن این طرح تصریح کرد : نصب سیستم هوشمند بر روی وسایل نقلیه یکی از اولویت های مهم خواهد بود که نیاز به زیربناهایی دارد و تمهیدات لازم در جهت اجرای بهتر این طرح باید صورت پذیرد ضمن آن که اداره بازرگانی و خدمات دهی شرکت های خصوصی نیز دخیل هستند .

دنیا مالی مهمترین ارگان های مسول در راه اندازی و اجرای این طرح را سازمان تاکسیرانی وسازمان شهرداری عنوان کرد .

وی در خصوص مزایای اجرای این طرح خاطر نشان کرد : این طرح در اکثر نقاط دنیا در حال اجرا است  و از مزایای استفاده از این طرح به طور مثال می توان به بحث همیشگی نبود پول خرد بین مسافر و راننده تاکسی اشاره کرد با اجرای این طرح این قبیل مشکلات نیز وجود نخواهد داشت .

دنیا مالی نیز در پایان این گفتگو افزود  : این طرح در جهت ارتقای بهتر خدمات رسانی به مردم انجام خواهد شد و قطعا دولت از اجرای این طرح حمایت خواهد کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد